Search Engine Optimization - SEO On Page

Ghiduri/tutoriale despre seo!
Post Reply
User avatar
tataieee
Administrator
Posts: 3839
Joined: 17 Sep 2014, 17:52
Nume Real: Alexandru Costin
Nivel cunoştinţe IT: 10
Location: Giurgiu; România
Contact:

29 Sep 2014, 19:51

SEO On Page

1. Numele domeniului sa contina cuvantul cheie principal dupa care se doreste optimizarea
- Ideal este ca numele domeniului sa inceapa cu cuvantul cheie principal (despre determinarea cuvintelor cheie voi vorbi in alta sectiune)
- Desi unii considera ca nu este nici o diferenta intre cuvintele scrise impreunat si cele scrise cu cratima, personal, din experienta, sunt de parere ca exista o diferentiere (http://www.cuvantnume.com vs. http://www.cuvant-nume.com)
- Ideal este sa aveti domeniul http://www.cuvant.com
2. Titlul din tagul TITLE sa contina cuvintele cheie (maxim 80 de caractere), dar sugestia mea este sa fie cat mai scurt, 2-3 cuvinte.
- Titluri scurte si concise (titlurile scurte se comporta mult mai bine decat cele lungi)
- Nu folositi caps lock (este dovedit statistic ca sunt mai dificil de citit cuvintele scrise cu caps lock si este considerat de unii ca o forma de spam)
- Nu insirati in titlu niste cuvinte cheie despartite prin virgula, ci formulatile in asa fel incat sa fie atragatoare pentru utilizatori
- Folositi cate un titlu diferit pentru fiecare pagina (eu va sfatuiesc sa generati dinamic titlurile acolo unde este posibil)
-Nu puneti numele companiei la inceputul fiecarei pagini (asta in cazul in care numele companiei nu este chiar un cuvant cheie)
- Folositi majusculele corect (folosirea majusculelor in mijlocul cuvantului este o dovada de lipsa de profesionalism ca sa nu mai vorbim de estetica acestui lucru)
3. Tagul DESCRIPTION
- Este ceea ce se afiseaza in descrierea din motoarele de cautate
- Cuvinte putine si o descriere cat mai atragatoare pentru client
4. Tagul H! care sa contina cuvantul cheie, si la fel ca la Title, sa fie cat mai scurt si sa contina cuvinte cheie. Apoi daca se poate sa existe H2 care sa contina cel putin un cuvant din cuvantul cheie e bine.
5. Foloseste bold sau/si italic pentru cuvintele cheie, dar nu exagera (Pentru cei ce se intreaba daca B este mai bun decat STRONG, Matt Cutts spune ca nu ..... la fel si in cazul I/EM).
6. Frecventa unui cuvant cheie, atat in pagina cat si in tot site-ul este importanta pentru ca motoarele de cautare folosesc aceasta informatie pentru a categorisi tema site-ului si pentru a determina pentru ce termeni site-ul este relevant
- Densitatea cuvintelor cheie dorite trebuie sa fie superioara altor cuvinte din pagina si din site
- Incercati sa atingeti o frecventa intre 2 si 5% (pluralul si singularul numaratile impreuna)
7. Nu va straduiti prea mult asupra sinonimiei sau asupra greselilor de scriere. Determinati care este cel mai folosit cuvant din domeniul dumneavoastra, si target-ati-l pe acela. Nu uitati ca un site este facut in primul rand pentru vizitatori si in al doilea rand pentru motoarele de cautare. Majoritatea utilizatorilor scriu cuvantul cel mai folosit si fara greseli, dvs la acei utilizatori vreti sa ajungeti
8. Tag-ul KEYWORDS (desi Google si MSN nu folosesc aceste taguri, Yahoo si Ask le folosesc)
- Nu va bazati doar pe un singur motor de cautare, chiar daca ponderea sa pe piata este mult deasupra competitorilor, deci folositi-l ca rau nu are cum sa va faca
- Unii il folosesc pentru cuvintele scrise gresit. Poate nu e rea ideea, insa eu prefer sa il folosesc pentru cele scrise corect
- Nu folositi mai mult de 10 cuvinte
9. Atributele ALT pentru imagini
- Sunt importante in primul rand pentru cei ce folosesc browsere care inlocuiesc imaginile cu textul din alt, deci incercati sa descrieti exact imaginea si nu va ganditi repede numai motoarele de cautare
- Este foarte bun si pentru SEO, deoarece nici un motor de cautare nu recunoaste textul in imagine si o sa ia textul alternativ din atributul ALT, chiar daca nu ii acorda aceeasi importanta.
10. Link-uri
- Sa contina title cu descrierea corespunzatoare
- Incercati sa evitati sa aveti prea multe link-uri care duc catre aceeasi pagina. Daca totusi este necesar, folositi rel="nofollow" pe toate aceste link-uri in afara de una
- Textul sa contina cuvinte cheie
- Nu trimiteti catre link-farms sau alte site-uri penalizate de motoarele de cautare
*Email: w.tataieee@gmail.com
*PayPal: w.tataieee@yahoo.com
Post Reply

Return to “SEO”