Loading...
Dacă eşti vizitator şi vrei să te înregistrezi, apasă aici.

VW Addicted Forum Auto

Topic-urile nefolositoare se pun aici.
Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:01

Ideal e sa schimbi pe la 2000-2500 cand e rece motorul si pe la 3500 dupa ce se incalzeste. Daca mergi constant poti sa mergi si sub 2000, dar daca vrei sa depasesti/accelerezi retrogradezi sa fii peste 2000 si dupa accelerezi.

Eu am avut masina personala menajata care a avut probleme cu turbina, iar cea de munca forjata in ultimul hal, nici o pb in 200k km.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:01

La multi ani! Dupa cum te incurajeaza si altii,trebuie turat ,ca altfel se imbacseste sistemul. La turatie de cca 3000 de turatii are motorul puterea maxima.Conditia este ,cum a spus spus si Nelu , ulei adevarat si combustibil bun.La turatie mare motorul are si ungere si racire mult mai buna ca la turatii mici.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:01

Am înțeles. Turatie de măcar 3000 este ok?
Dar in legatura cu consumul? :) ce-i drept cam creste chiar bine.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:01

Salut.Observ ca toata lumea te indeamna sa o calci la blana ca ii face bine.lol.Dar tu ai intrebat cum se conduce in oras.2500 rpm prin localitate..doar daca locuiesti intr-un oras fantoma probabil.Turbina cu geometrie variabila e in miscare tot timpul,si cuplul normal al masinii este undeva intre 2300-3000 rpm.Talpa nu nu curata turbina,orice depunere de pe pale va fi aruncata pe traseu dar nu se evapora,crede-ma.Foloseste combustibil de calitate,iar in palierul de turatii in oras mergi pe treapta mai mica de viteza si tine-o pe la 1800-2200.La un drum intins 2500 e suficient.SI cam la doi ani ,mergi si curata ansamblul turbo ca nu costa la fel de mult ca motorina si uzura de la talpa.Eu am masina de noua,nu am sarit de 2500 de mai mult de 10 ori pana acum si are 210.000km si nu s-a innecat.Am aceeasi turbina cu gemetrie variabila.Succes.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:02

pai 3 persoane spun ca asa este bine? si tu spui ca nu e chiar indicat asa de turat. acum ce sa cred?
Nu trebuie sa mergi turat la blana permanent,doar un regim mai sportiv , in depasiri sau alte situatii similare nu-ti fie rusine sa o turezi.Cum au specificat si altii evita sa mergi subturat.Cred ca colegii sunt de acord cu mine .Tu asculti de cine vrei ,este masina ta.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:02

chestia este ca stiu ca trebuie turata masina, pentru ca de 2 ori am avut deja probleme. dar as vrea sa stiu cam la ce turatie sa merg minim...in mare parte e si normal ca mai circuli cu 2000rpm sau 2200, dar totusi ma tem sa nu apara iar probleme de infundari si limp mode-uri. oricum multumesc de sfaturi, orice sfat ma ajuta cu cate ceva. si mie mi se pare aiurea sa circuli la 3000 pentru ca se simte ca motorul e cam turat...

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:02

trebuie sa mergi putin mai turat dar nu zice nimeni ca trebuie sa o forjezi non-stop.
depinde de cat de repede schimbi tu vitezele. in principiu cel mai indicat ar fi, ca atunci cand ii dai treapta superiora turatia motorului sa nu scada sub 2000 de ture . deci tu trebuie sa iti dai seama la cat sa schimbi, in functie de cat de repede te misti. faci mai multe probe si schimbi in diferite plaje de turatii pana cand vezi la ce turatie trebuie sa schimbi in treapta superioara astfel incat cand debraiezi complet motorul tau sa ramana la minim 2100-2200 de ture.
deci...... poti sa mergi la 2200 de ture atat timp cat motorul tau nu scade sub aceasta valoare in timpul schimbarii treptelor de viteza.
sper ca am fost destul de explicit.

Avatar utilizator
theciprian
Membru
Mesaje: 40
Membru din: 29 Mai 2016, 10:53
Țara de origine: International
Nume Real: nitulescu ciprian
Nivel cunoştinţe IT: 5
Status: Neconectat

Re: VW Addicted Forum Auto

Mesajde theciprian » 29 Mai 2016, 23:03

am inteles. multumesc de raspuns, am inteles ceea ce ai vrut sa spui.


Înapoi la “Arhivă!”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori